Zapošljavamo: Ekspert za kontrolu rada sa gotovinom u Direkciji za upravljenje aktivom, pasivom i centralnim trezorom
30 avgust 2024
CKB ima tradiciju od preko 20 godina uspješnog poslovanja na teritoriji Crne Gore. Više od 500 posvećenih zaposlenih zaslužni su za višegodišnje pozicioniranje CKB-a kao apsolutnog lidera na crnogorskom bankarskom tržištu. Vjerujemo da su zaposleni naš ključni strateški resurs i nastojimo da razvijamo njihov potencijal u radnom okruženju zasnovanom na uzajamnom povjerenju i lojalnosti. U Banci njegujemo podsticajan ambijent koji omogućava ostvarenje ličnih i profesionalnih ambicija.
Kako se kontinuirano razvijamo i napredujemo, tako se otvaraju i prilike da proširimo svoj tim - tražimo kolegu koji će raditi na poziciji Ekspert za kontrolu rada sa gotovinom u Direkciji za upravljenje aktivom, pasivom i centralnim trezorom.
Uslovi:
- VSS - Ekonomski ili drugi odgovarajući fakultet
- Minimum 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Poznavanje bankarskih procesa, proizvoda i usluga i internih regulativa
- Poznavanje i razumijevanje osnovnih regulatornih i zakonskih okvira za finansijski sektor
- Poznavanje strukture mreže filijala i radnih procesa u filijalama
- Kreativnost i sposobnost iniciranja i implementiranja promjena
- Odlične komunikacione vještine
- Dobre organizacione i analitičke sposobnosti
- Usmjerenost na timski rad i podsticanje saradnje
- Posjedovanje vještina za rad na računaru, uz dobro poznavanje MS Office paketa i ostalih aplikacija relevantnih za rad
- Dobro znanje i upotreba engleskog jezika
Opis posla i ključnih odgovornosti:
- Realizacija akcionog plana iz domena kontrole gotovine
- Realizacija vanrednih i nenajavljanih kontrola gotovine u filijalama (glavna blagajna, blagajne i ATM u sklopu filijale)
- Realizacija redovnih i vanrednih kontrola gotovine u kes centra (glavne blagajne, blagajne i ATMovi koji pripadaju Kes centru)
- Realizacija redovnih i vanrednih ontrola gotovine u Centralnom trezoru
- Pripremanje dokumentacije i izvještaja o kontroli za potrebe Banke
- Izvještavanje direktno nadređenog o nastalim vanrednim događajima i davanje prijedloga za njihovo prevazilaženje,
- Upravljanje procesom prikupljanja informacija iz mreže za potrebe kontrola
- Učestvovanje u izradi pravilnika, procedura, instrukcija i ostalih dokumenata iz domenu Direkcije
- Učestvovanje u projektima iz svoje nadležnosti
- Obavljanje svih poslova iz nadležnosti Direkcije, kako redovnih tako i vanrednih, u skladu sa procjenom direktno nadređenog i u skladu sa potrebama Banke.
Svi zainteresovani kandidati se mogu prijaviti ovdje do 8. septembra 2024. godine.
Napomena: Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži krug selekcije.