Zapošljavamo: Viši referent za zapošljavanje i upravljanje karijerom/HR Biznis Partner

13 maj 2024

Viši referent za zapošljavanje i upravljanje karijerom/HR Biznis Partner

 

CKB ima tradiciju od preko 20 godina uspješnog poslovanja na teritoriji Crne Gore. Više od 500 posvećenih zaposlenih zaslužni su za višegodišnje pozicioniranje CKB-a kao apsolutnog lidera na crnogorskom bankarskom tržištu. Vjerujemo da su zaposleni naš ključni strateški resurs i nastojimo da razvijamo njihov potencijal u radnom okruženju zasnovanom na uzajamnom povjerenju i lojalnosti. U Banci njegujemo podsticajan ambijent koji omogućava ostvarenje ličnih i profesionalnih ambicija.

Kako se kontinuirano razvijamo i napredujemo, tako se otvaraju i prilike da proširimo svoj tim - tražimo koleginicu/kolegu koja/i će raditi na poziciji Viši referent za zapošljavanje i upravljanje karijerom u Odjeljenju za ljudske resurse/HR Biznis Partner.

 

Uslovi

- Ekonomski ili drugi odgovarajući fakultet

- 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

- Odlično poznavanje engleskog jezika

- Dobro poznavanje i razumijevanje organizacije, HR sistema, trendova, procesa i alata

- Organizacione sposobnosti, analitičnost i sistematičnost u obavljanju radnih zadataka i sposobnost utvrđivanja prioriteta u njihovoj realizaciji

- Kreativnost i sposobnost iniciranja i implementiranja promjena

- Dobre vještine usmene i pisane komunikacije

- Usmjerenost na timski rad i podsticanje saradnje

 

Opis posla i ključnih odgovornosti

- Organizacija i koordinacija kompletnog procesa zapošljavanja

- Priprema izmjena Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta

- Podrška liderima u vezi sa razvojem organizacije i promjenama

- Sve aktivnosti iz domena upravljanja karijerom (praćenje razvoja karijere zaposlenih, izrada karijernih planova, planiranje naslednika...)

- Učestvovanje u analizi potreba za obukom i koordinaciji razvojnih programa za zaposlene

- Koordinacija i sprovođenje procesa redovnih kontrola usklađenosti nosilaca ključnih funkcija (Fit & Proper) sa regulativom

- Učestvovanje u planiranju ljudskih resursa i povezanih troškova

- Učestvovanje u projektima za unaprijeđenje zadovoljstva zaposlenih

- Priprema analiza i izvještaja iz nadležnosti Odjeljenja za lokalne i OTP potrebe 

- Obavljanje svih poslova iz nadležnosti Odjeljenja, kako redovnih tako i vanrednih, u skladu sa procjenom direktno nadređenog i u skladu sa potrebama Banke.

 

Prijave su otvorene do 21. maja 2024. godine, a svi zainteresovani kandidati se mogu prijaviti ovdje.

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

 

Novosti