U posljednje vrijeme, određeni broj klijenata dobio je SMS i mejl poruke koje su navodno poslate u ime banke. Pošiljalac pomenutih SMS poruka i mejlova nije banka i riječ je pokušaju zloupotrebe podataka.
Dostavljene SMS i mejl poruke sadrže link za navodno ažuriranje podataka koji nikako ne treba otvarati i popunjavati. Molimo sve klijente koji su otvorili link i popunili podatke, da pozovu naš Kontakt centar na broj 19894 ili pošalju mejl na adresu primjedbe@ckb.me.
Podsjećamo sve naše klijente na nekoliko važnih preporuka koje treba pratiti, kako bi se zaštitili od različitih tipova prevare na internetu:
- Obratite pažnju da li mejl stvarno stiže sa zvaničnog domena banke – uz razumljiv naziv mejl adrese, poslije indeksa “@” mora isključivo ići domen ckb.me.
- Obratite pažnju da li SMS ili Viber poruka stiže sa kanala putem kojeg Vas banka redovno informiše o svim aktivnostima.
- Ne otvarajte linkove ili priloge iz mejl ili SMS poruka, koje nijeste dobili sa domena banke ili putem naših zvaničnih kanala komunikacije.
- Ne unosite podatke putem linkova koji vam mogu stići u mejl ili SMS porukama, a nijesu poslate sa domena banke ili putem naših zvaničnih kanala komunikacije.
- U lažnim SMS i mejl porukama uvijek se insistira da korisnik “hitno” sprovede određenu aktivnost što nije način komunikacije banke.
- Kao posljedica neadekvatnog prevoda sa stranog jezika, tekstovi lažnih SMS poruka i mejlova često znaju biti nelogični i mogu sadržati pravopisne greške.